Blog

در نخستین روز از نمایشگاه INOTEX2021، دکتر حسن ضیایی مدیرعامل شرکت سیراف و مدیر آکادمی دریایی سیراف (SMA) به همراه خانم دکتر کولان زرگامی، مدیر واحد تحقیق و توسعه این شرکت با حضور در پارک فناوری پردیس از توانمندی­های ارائه شده در این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

این نمایشگاه که با هدف معرفی دستاوردهای شرکت­ ها و تیم­ های نوآور در اکوسیستم­ نوآوری و فناوری و با حضور کارآفرینان و صاحبنظران در حوزه­ علم و فناوری برگزار شده است، فرصت همکاری مناسبی را جهت شکل­گیری حلقه ­های نوآوری میان تیم­ ها ایجاد می ­نماید.

دکتر ضیایی ضمن ابراز خرسندی از توانمندی ­های ارائه شده در این نوع نمایشگاه­ها به جای خالی فعالان صنعت دریایی و تیم­ های فناور در این حوزه اشاره و ابراز امیدواری نمودند که با وسعت­ گرفتن فعالیت­های شتابدهنده تخصصی صنعت دریایی و دریانوردی سیراف این خلاء هرچه زودتر برطرف شود تا زمینه شکوفایی برای شرکت­ها و تیم­های جوان در این صنعت استراتژیک فراهم آید. همچنین ایشان اظهار داشتند شتابدهنده سیراف اولین شتاب‌دهندۀ تخصصی صنعت دریایی و دریانوردی در بخش خصوصی است که با هدف تمرکز بر ایجاد فرهنگ کارآفرینی میان فارغ ­التحصیلان و فعالان صنعت دریایی و تبدیل ایده‌های فناورانه ایشان به محصولات مورد نیاز صنعت دریایی کشور تأسیس شده است.

جهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید